Friday, February 18, 2022

Agamawan Tempatan yang Banyak Dimimpikan Orang

 

ersoalan : Salam. Dalam banyak2 orang agama di negara kita ni siapa yang selalu orang mimpikan? Sekadar nak tahu.


Jawapan : Wlksm. Ada dua keadaan iaitu :

i. secara keseluruhan (mimpi semua orang)

ii. hanya terbatas kepada mimpi2 yang ditanyakan kepada saya sahaja.


Huraiannya :


i. Secara keseluruhan itu bermaksud mimpi semua orang. Bahagian ini tentunya saya tak ada maklumat tersebut kerana mimpi2 itu tidak dimaklumkan kepada saya dan memang tak terkumpul pun maklumat tentangnya.


ii. Jenis ii ini pula maksudnya mimpi-mimpi yang orang ramai tanyakan kepada saya akan tafsirnya. Bahagian ini dapatlah saya kongsikan kerana saya tahu kekerapannya.


Jadi, berdasarkan mimpi2 yang pernah ditanyakan orang kepada saya (sahaja itu), orang2 agama di negara kita ini yang sering dimimpikan orang ialah :

a) Paksu Mid

b) TG Nik Aziz

c) Syeikh Zainul Asri

d) Dr. Harun Din


Wallahualam.


12/2/22

No comments: