Saturday, August 27, 2022

Tiada Lagi Jadual Pertemuan Tarekat Ghazaliyah Tahun Depan

 

Soalan : Dah nak sampai ke penghujung tahun 2022 dah kita ni. Jadual2 pertemuan (berkaitan Tarekat Ghazaliyah) untuk tahun depan ada tak ustaz?


Jawapan : Jadual2 untuk majlis penerangan Tarekat Ghazaliyah yang saya keluarkan beberapa bulan lepas untuk sepanjang tahun 2022 itu sebenarnya memang terhenti setakat itu sahaja. Sebab itulah tidak ada sambungannya untuk tahun depan.


Mulai hujung tahun ini sahaya akan mula terlibat dengan urusan2 agama dan dakwah yang akan membuatkan masa saya menjadi lebih rumit. Maka saya tidak bercadang untuk bertemu dengan orang lain atau orang baru (atas urusan2 Tarekat Ghazaliyah) melainkan mereka yang sudah saya temui pada hujung tahun lepas sehinggalah ke akhir tahun ini. Sesiapa yang punya sebarang urusan berkaitan tarekat ini nanti bolehlah menemui wakil2 saya yang sudah dilantik sebelum ini dan murid2 saya yang lain. Saya sedang berusaha dan berikhtiar melatih mereka secara khusus sepanjang tahun ini supaya saya boleh fokus pada kerja2 saya nanti.


25/8/22


No comments: