Saturday, May 4, 2013

Naikkan Calon-calon Soleh

Kita usahakanlah agar calon-calon PRU Muslim yang membawa 6 Virus Dalaman tidak mendapat tempat di parlimen dan DUN, tidak kira dari kelompok mana dia datang iaitu :
1. SYIAH 2. SALAFI WAHHABI 3. SIPLIS (Sekularis, Pluralis, Liberalis) 4. ANTI-HADITH 5. AHMADIYYAH QADIYYANI 6. AJARAN SESAT

Tak dapat nak sifarkan, sekurang-kurangnya kita minimakan.

Kita pilih yang berfaham Ahli Sunnah wal Jamaah arus perdana, yang tidak amal dosa-dosa besar, yang tidak istiqamah dengan dosa-dosa kecil, yang penampilannya selaras dengan kehendak agama (yang tidak tutup aurat dengan baik, awal-awal kita tolak), yang mampu menjadi imam (jika lelaki), yang tidak bertabarruj (jika wanita).


Abu Zulfiqar
1 Mei 2013

1 comment:

sot said...

Saya lebih mahu kepada sistem dua parti. Kita lihat negara yg sudah ke depan seperti USA sudah menggarap sistem sebegini. Beri peluang kpd PR untuk membentuk kerajaan persekutuan yg baru menggantikan BN. Lihat bagaimana mereka mentadbir urus negara. Apakah akan jadi lebih teruk atau apakah akan menjadi lebih efisyen sebagaimana yg berlaku di empat negeri setakat ini di bawah tadbiran mereka?