Friday, June 6, 2008

Diskusi Islam-Kristian (Alexanderwathern vs Murtad)

Sahabat dialog saya yang ‘paling baik’ budi pekertinya di satu forum diskusi antara agama Indonesia bernama MURTAD. Pertemuan kami bermula apabila secara tiba-tiba dia muncul lalu mencabar saya untuk berdebat dengannya di satu lama lain sebagaimana di bawah:


Posted by MURTAD on October 21, 2003 at 08:29:14:
Hei KELEXANDERWATHERN lo kalo mo diskusi sama gw jangan disini. Disinimah otak udang semua. Dateng aja ke: http://indonesia.faithfreedom.org.
GUE tunggu lo Di sana.


Dengan sombongnya MURTAD ini mencabar saya, bahkan mengatakan kesemua para pendiskusi adalah otak udang- termasuklah umat Kristian sendiri. Saya menjawab dengan mengatakan yang saya pasti akan ke sana apabila telah menghabiskan kerja saya di laman ini dahulu. Mungkin tidak sabar menunggu membuatkan dia melontarkan begitu banyak soalan yang panjang-panjang untuk umat Islam di laman ini, dan saya berusaha menjawab kesemuanya sehinggalah ke saat saya mengundur diri buat sementara waktu untuk menyiapkan risalah berkaitan perbandingan agama. Malangnya, kesemua ‘posting’ MURTAD hanyalah cedokan/ salinan/ fotostat saja dari laman lain, bukan daripada buah fikirannya sendiri. Kelakuan buruknya bertambah jelas dengan makian-makian di bawah apabila saya berjaya menjawab soalan-soalannya yang panjang-panjang itu, dan dia pula tidak mampu untuk menyanggah kembali. Maka makianlah yang mampu diberikannya.


Posted by MURTAD on October 23, 2003 at 01:56:24:
In Reply to: Posted by on October 22, 2003 at 13:16:19:
BANGSAT LO, ANJING MELAYU LO, BABI LO, SOK PINTER ANJING ISLAM LO, BANGSA PEMALAS MISKIN, BANGSAT LO ALEXANDERWATHERN, ANJING LO. APA LO UDAH PERNAH NGENTOT IBU KANDUNG LO SEPERTI YANG DIAJARKAN JUNJUNGAN LO YANG BERNAMA MUHAMMAD KEPARAT ITU? dasar anjing lo, JAWAB bangsat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bedebah lo anjing, islam sialan, arab bangsat, keturunan babi.


Posted by MURTAD on October 27, 2003 at 00:09:26:
In Reply to: Posted by on October 26, 2003 at 06:06:05:

Hai OTAK KUTU, sesungguhnyalah kamu itu BANGSAT yang lebih rendah daripada ANJING. Akuilah kelemahan agamamu wahai BUDAK ARAB. Maka sesungguhnyalah kamu telah menyembah berhala wahai pegikut RAJA NGENTOT 'the arab' MUHAMMAD. Sebenarnya ISLAM ADALAH AGAMA SESAT yang selalu meneriakkan agama lain yang sesat. Wahai OTAAK ONTA, pernahkah kamu membayangkan kalau kamu adalah seorang wanita yang difitnah telah berzina, lalu kamu dijatuhi hukum rajam? Dapatkah kamu bayangkan betapa kejinya ISLAM SIALAN itu menghukum pengikutnya? Hai ANJING MELAYU peliharaan 'the arab' MUHAMMAD, segeralah melakukan pengakuan dosa.

No comments: