Thursday, August 16, 2012

Jawapan Sulung Abdul Aziz Lombok


Apakah jawapan pertama Abdul Aziz Lombok yang mengaku sebagai Al-Mahdi Cucu Nabi Ibrahim merangkap Pemuda Bani Tamim kepada saya? Jom baca.

“Kalian belum tahu siapa yang mengajar Imam Naser menafsirkan seluruh ayat Alqur'an dan melacak (*menyaring/mengetepikan) hadis hadis yang palsu. Yang mengajar Imam Naser untuk menafsirkan Al-Qur'an adalah ALLOH SUBHANAHU WAT'ALA. Dialah tuhan kami dan guru kami.””

“Apakah tafsir ALLOH SWT sama dengan tafsiran ulamak, yang mereka memake (*menggunakan) zhon/prasangka atau ijtihad untuk menafsirkan ayat ayat Alqur'an??????????????????????”

“Dan kalian belum kenal betul dengan Tuhan kalian akibat hadis palsu yang kalian meyakininya sahih (*Nasser Yaman, Abdul Aziz Lombok dan para pengikut mereka menolak semua hadith yang tidak selaras dengan Nasser Yaman sekalipun sahih atau hasan. Bagi mereka semua itu hadith palsu kerana kononnya Nasser tahu yang mana haditrh paslu yang mana bukan melalui ilmu ghaibnya, bukan melalui kaedah ilmu mustalah hadith) dan akibat kalian tidak rujuk kepada Al-Qur'an. Siapa saja yang meyakini bahawa ada shafa'at Nabi kelak di akhirat maka dia telah shirik. Buktikan saja besok (*akan terbukti nanti) apakah saya benar atau tidak, tunggulah kalian tidak lama lagi.”

“Terserahlah (*kepada) kalian mahu memenangkan Al-Mahdi (*iaitu Nasser Muhammad dari Yaman) atau tidak. Kami tiada butuh (tidak memerlukan) dan kami tidak rugi. Kenapa? Karna (*kerana) cukup dengan tuhan kami. Dialah yang akan memenangkan kami dalam satu malam saja . Buktikan saja (*akan terbukti) tidak lama lagi.”

Itu sahaja jawapannya kali pertama. Para pembaca bolehlah membuat penilaian sendiri.

No comments: