Thursday, November 17, 2011

Komen yang Menyentuh

Assalamualaikum ustaz.

Terima kasih atas segala perkongsian maklumat yang telah ustaz beri. Sebenarnya hari ni baru first time saya baca perkongsian di blog ustaz ini (Bermesra Dengan Kebenaran Mutlak http://myalexanderwathern.blogspot.com/ ). Syukur ia banyak menyedarkan saya tentang banyak perkara.

Semalaman saya membaca hingga ke subuh. Terasa diri ini terlalu kerdil dan jahil walaupun saya ini dibesarkan dalam keluarga yang memang terdedah dengan ajaran Islam sejak kecil. Malah ibu bapa saya juga pendidik dalam bidang agama. Tapi saya ni liat sikit... tapi sejak akhir-akhir ini saya mencari-cari jalan menuju fitrah sebagai hamba.

Saat ini baru rasa kesal sebab banyak masa saya bazirkan sedangkan saya punya kesempatan luas untuk dekat dengan agama sejak dulu.

Semoga lepas ini, saya dapat terus ikuti blog ustaz dan semakin dekat dengan Islam dan dekat dgn ALLAH S.W.T. Assalamualaikum... :)

No comments: