Thursday, June 4, 2009

Inilah kami!


Ini gambaran keluarga kami. Anak perempuan kami melukisnya dengan pensel ketika dia berusia 6 tahun. Lukisannya itu saya masukkan dalam komputer lalu diwarnakan. Lihatlah hasilnya. : )

Dari kiri ialah abi, saya le tu. Siap berbaju ala Raihan dan berserban.
Diikuti dengan ummi yang bertudung labuh dan berjubah.
Kemudian diri pelukis.
Akhir sekali ialah adiknya, yang juga dikenakan serban. Melebeh aje serbannya.

Sebenarnya gambaran yang dilukis memang apa yang dilihatnya.

ps: Pada pokok itu ialah buaian. : )

6 comments:

Anonymous said...

Assalamu'alaikum,

MasyaAllah la hawlawala quwwata illa biLlah !

TokPakir

ABU ZULFIQAR AMSYARI said...

Waalaikumsalam,

Allahu Akbar. Wallahu qalaakum wa ma ta'malun.

Terimas kasih atas kunjungan ke blog dhaif ana ini.

ABU ZULFIQAR AMSYARI said...

Saya baru melawat blog KORBAN DEMOKRASI. Pada saya blog yang menarik, TokPakir melihat perjuangan Islam ini dari pelbagai sudut. Mungkin kita ada banyak persamaan. Mungkin la.

Belum sempat hendak menjelajah sepenuhnya blog tuan. Tapi saya cadangkan kepada para pembaca agar berziarah ke sana. Ada banyak maklumat bermanfaat.

ABU ZULFIQAR AMSYARI said...

Oh ya. Dengan rendah hati saya jemput TokPakir ke satu lagi blog saya. Ada banyak perkara yang boleh kita kongsi.

http://myalexanderwathern.blogspot.com/

Anonymous said...

InsyaAllah !. Maaf lambat menjawab. Sedang bermusafir.Saya mohon tunjuk ajar jika ada kelemahan. InsyaAllah saya akan lawati Blog Ustaz yang satu lagi.

Salam
Tokpakir

ABU ZULFIQAR AMSYARI said...

Aduh... janganlah macam tu. Ana ni kurang layak menunjuk ajar. Sekadar berkongsi bertukar-tukar ilmu insyaallah. Selamat bermusafir.