Monday, April 6, 2020

Tafsir Mimpi2 April 2020


MIMPI 1
Mimpi menangis bersunguh-sungguh itu biasanya membawa maksud sangat gembira.


MIMPI 2
S : Salam ustaz...mlm tu sy ada mimpi selawat ke atas nabi....apa maknanya ye...

J : Biasanya membawa maksud orang yang bermimpi mendapat kebaikan melebihi yang dijangka. Wallahualam.

S : Terima kasih ustaz.


MIMPI 3
S : Asalamuaikum kalau mimpi singa masuk rumah ? Ape makna ye

J : Wlksm. Mungkin ada orang yang kurang sihat di dalam rumah itu, ataupun penghuni rumah itu sedang mengalami kesukaran akibat tindakan pihak berkuasa, ataupun kedua-duanya sekali. Wallahualam.

S :Saya ada baca buku Ibnu muhamad bin sirin...die tulis pasal wabah Tu rasa mcm risau ...memang masa Tu ade adik tak sihat. Terima kasih.


MIMPI 4
S : Assalamualaikum tuan..sy juga dpt mimpi yang sama..beza nya seorang budak arab (mula2 tak faham dia kata apa,lama2 sy jd faham) seronok bersembang dgn sy akhirnya duduk diatas pangku..sepanjang mimpi tu di dlm hati sy berkata wangi tempat ni..

J : Wlksm. Saya tak dapat akan tafsir mimpi ini,


MIMPI 5
S : Ustaz, bagaimana pula saya bermimpi disuruh cakap Haqqul yakin.Tapi saya cakap yakin..Org berjubah tu cerkah saya suruh saya ucapkan HAQQUL YAKIN pada Allah SWT...x pernah saya dgr atau tau HAQQUL YAKIN.

J : Sefaham saya, mimpi ini bermaksud anda sangat dianjurkan untuk lebih mendalami ilmu aqida, tauhid dan tasawuf. Wallahualam.

No comments: